Grattis Diana...

Jag är verkligen helt sjukt trött...

Varför jag inte går och lägger mig är en bra fråga. Imorgon är det skolavslutning, gissar på att jag har VG i typ alla ämnen fortfarande, ingen höjer eller sänker betygen såhär års. Hela tiden hör man "du ligger kvar, men vi siktar på att höja det till nästa termin!". Varför får man ens betyg på vintern då?

Jag förstår inte...

 

Lite smått ångest.

...jag har inget att ha på mig imorgon...
...jag är pank och har inte köpt några julklappar till min familj än...
...jag borde inte hålla på som jag gör...
...jag har dålig andedräkt, blä...



Men trots det håller jag vad jag lovat :)<3


Kommentarer
Postat av: josefine

Du är bäst älsklingen min<3

kommer sakna dig nu i jul...

2009-12-17 @ 23:10:39
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0