Onsdag 10:55

Pff...
Jag börjar om en timme, och jag har två lektioner så jag ska alltså vara på min prao i två timmar. Helt värdelöst. Men det är ju riktigt skönt dock.

Haha, jag börjar känna mig tjock! Jag har ätit alldeles för mycket godis och sötsaker här uppe!

Ikväll väntar "En Vintersaga" och jag kanske ska träffa en kompis en sista gång innan jag åker hem på fredag. Hoppas...det hade varit ganska trist annars. Jag antar att jag inte kommer att träffa honom på typ ett halvår annars. Som innan jag åkte hit.

 

Två Dagar!

Det är ju bara två dagar kvar tills jag åker hem igen! Oj, det är ju typ ingenting alls! Jag saknar er Gotland! Tur att mobiler finns...men jag måste köpa ett nytt kontantkort. Jag har EN dag kvar på prisplan bas och det är idag. Men jag har ju typ inga pengar kvar :(


Kommentarer
Postat av: Josefine

om det var den där bion är det disney- en JULsaga xD pusss på dej

2009-12-04 @ 09:10:42
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0