Hemska barnnamn (snälla läs, även fast att det är en del).

Men vad händer med alla Svariges föräldrar?! Jag menar, vad döper dom sina barn till egentligen?

Dom flesta av mina kompisar har redan tagit del av detta, men jag kände att det var dags att ni också får höra mig klaga lite. Åter till namnen, det början fan gå över styr. Till exempel, för ett tag sedan nu bestämde sig ett föräldrapar sig för att döpa sitt barn till Anus-Matilda. Det är ju hemskt. Då vill man verkligen att sina barn ska bli mobbade i skolan.

Eller Tomas Dilevas barn - Rymdblomma. Ja, tänker du på namnet Rymdblomma så tror du väl att det är en tjej, eller hur? Icke sa nicke. Det är faktiskt en pojke som blivit döpt till detta namn. Hans andra barn har också något spacat namn, men jag kommer inte ihåg vad det är.

Och skulle ni kunna tänka er att döpa erat barn till Gullan? Eller ännu värre, HETA Gullan?

Men väst av allt är då min systers kompis. Hon ville ha ett könlöst barn. Så hon kom på den underbara idén att färja alla barnkläder svarta. Men inte nog med det. Hon döpte det även till Monster.

Detta är så jävla hemskt. Kom igen idioter! Vill ni ge eran son/dotter en chans i livet eller inte?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0