Underbar lördag.

Dålig uppdatering dagen innan, men jag firade Sveriges nationaldag med en middag med några vänner. Det blev en riktigt lyckad kväll, och maten blev supergod. Jag mådde så illa mot slutet då jag stoppat i mig nästan hela min godispåse plus all mat jag åt.

Josefine lovade mig ett par bilder, så vi får se när hon skickar över dom. Jag har ju fortfarande ingen fungerande kamera, så jag lever på andras bilder för tillfället.
Jag är så jävla trött, det känns som att jag ska somna rakt ner i tangentbordet. Men jag måste ju höra David och Saga köra live i radion. Sen kanske jag kan låta mig själv sova en stund.

Måste fortsätta plugga till mopedprovet också. Suck...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0