Betyg.

Skoldagen idag var helt perfekt, vi hade tre lektioner och sedan slutade vi. Vi hade nämnligen beting på svenskan och so:n, en riktig toppendag, eller vad tycker ni?

Sen förstör ju vädret allting. Det är grått och regnigt ute, Gotland som hade strålande sommarsol för ett par dagar sen. På tal om sommar, det är helt sjukt. Vi kanske har på sin höjd 19 skoldagar kvar till sommarlovet! Vårterminen går verkligen snabbt! Och imorgon får vi tillbaka hemkunskapsprovet, gud va nervös jag är! Jag hoppas verkligen, verkligen på MVG! Men det är bäst att jag förväntar mig VG så blir jag inte allt för besviken om M:et saknas på pappret.

Det brukar bli så, provet går bra. Jag är så pass bra att jag får VG eller starkt VG, men jag är aldrig tillräckligt bra för att få högsta betyg, och det irriterar mig något enormt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0