Packnings problem.

Nu har jag packat klart min lilla väska, blev jätte stressad när det var några saker jag inte KUNDE packa ner för att jag antingen skulle använda det ikväll eller imorgonbitti, så jag packade ner det ändå.

Som tur var är jag så pass finurlig att jag gjort mig själv iordning så pass mycket att jag inte behöver grejerna! Jag borstade och flätade håret innan jag la ner borsten, på så sätt behöver jag inte borsta håret imorgon/ikväll och jag får fina vågor i håret. Sen tog jag bort allt mitt smink så att jag inte behöver ta bort det ikväll. Visst är jag smart!?

Om två timmar ska jag hem till Mimmi, vi ska se på King Kong! Jag har varit så sugen på att se den igen så länge, men det är tråkigt att titta på film ensam, och den är tre timmar lång så ingen orkar se på den med mig. Men lilla Mimmi (som är längre än jag) ville! Räddare i nöden liksom.

Ojj, va mycket text det blev nu, lägger ut någon bild så att inlägget inte blir allt för tråkigt.


Se på sötnosen klar för natten xD

 
Här är förresten två bilder Johanna tog på mig för ett tag sedan!


Kommentarer
Postat av: Johanna

Du är rätt smart ibland hörru! :D<3

2009-05-20 @ 18:21:08
URL: http://eonamaria.blogg.se/
Postat av: Kornelia

Oh yeah! pippipoesen i början ju :)<3 Kommer du ihåg?

2009-05-20 @ 19:32:22
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0