PRAO.

Nu börjar ju det årliga PRAO-helvetet närma sig...eller, det kan väl vara kul så länge man har en kul praoplats, men annars...nja.

Jag ska ju eventuellt praoa i Stockholm vecka 48, men vet inte om det blir så. Min syster har ännu inte hört av sig om det, och det börjar bli ganska ont om tid. Vi ska ju praktisera i två veckor, och inte bara en. Så antingen måste jag ringa och fråga hur det går och om det skulle vara möjligt om jag kunde få stanna i två veckor. ELLER, så måste jag gå ut nu och leta andra praoplatser...jag vill inte.

Blää för PRAO.


Kommentarer
Postat av: sAAraa

ÅHH ÄLSKAR BILDEN!!! DE VAR INNAN CHRIS BROWN KONSERTEN BÖRJADE, OCH VI SAKNADE DIG DÅÅ<33:d

2009-10-01 @ 19:11:23
Postat av: amanda

älskar bilden, så jävla klockren. isabelle dansar sin lilla gay dans, david visar fingret och sara ser taggat ut. ÅH <333

2009-10-01 @ 22:45:40
URL: http://amandasollen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0