Sweet Tuesday.

Träffade min gamla barndomsvän för första gången på typ ett år idag.
Iofs inte i mer än tyo minuter, men iallafall! Cyklade tillbaka till skolan för att vänta på att Rikard skulle sluta och pluggade in mina repliker under tiden! Då tyckte jag att jag var duktig.
Vi gick iallafall ner till biblioteket, som faktiskt blivit vårat "ställe" :P där vi drog till oss rätt mycket nyfikna blickar, hehe.

Albin kom ner till oss en stund också innan han skulle på gitarr.
Vilket kanske inte blev så länge. när vi tröttnat på biblan gick vi, lite smart tycker jag. Gick till Amanda för att hämta mina kakor...suck. Tack Rikard för hjälpen!
Ikväll ska jag nog bara ta det lungt. Det var varit ett väldigt aktivt lov för min del...usch, jag känner mig slutkörd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0