Fin kväll!



Jag har haft kameran med mig i väskan för att ta fina bloggbilder hela dagen, men jag har glömt att ta upp kameran.
Det är faktiskt sant. Men idag var jag och badade i ett "kalkbrott" med några av mina pojkvänner. (USCH, killbaciller!!) Det var inte det bästa stället jag badat på, men det var fint iallafall. Efter det åkte jag, Joar, Elias och Linus in till stan för att köpa pizza. Vi gick och satte oss vid muren och åt den. Det var awesome.

Jag skrattade mer än vad jag gjort på väldigt länge kan jag ju säga.
Jag skrattade så mycket att colan sprutade ur min mun inte mindre än TRE gånger.
Föreställ er en romantisk solnedgång med din pojkvän/flickvän. Helt plötsligt kommer det fyra ungar och skymmer sikten för dig och försöker att pressa ner pizzakartongen i papperskorgen rakt framför dig. Flickan i "gänget" säger högt: Kolla, en bajspåse!!!

Jag tyckte lite synd om dom....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0