Från en ö tillbaka till en annan!





Ja, så här såg nästan all våran fritid ut på Öland :P
Nu är jag iallafall hemma på min kära ö igen. Jag har verkligen längtat hem! Vad har hänt då? Embla smittade ALLA ledare (utom Rickard) med sin förkylning, så jag har ont i halsen. Vi cyklade på samma idiotiska skogsväg som förra året, vi dansade runt en midsommarstång (jag blev tagen av björnen), vi har sovit sex pers. i fyra sängar där ingen ville ligga ytterst (det var svinvarmt) och mycket mycket mer.

Det är kul när men känner sig lite omtyckt!
Ikväll ska jag piknicka med Johanna och Sebbe. Det ska bli fint. Jag har saknat dom. På torsdag ska jag jobba i djupvik med Malin. Det ska bli bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0