Öland!



Imorgon bär det av mot Öland! Något jag har längtat efter i ungefär ett år.
Väskan är (nästan) packad, hehe den kommer bli så förbannat tung för den är verkligen HELT proppfull. IPoden ligger på laddning inför resan imorgon, kameran ligger tryggt i min väska och peppen surrar runt i skallen på mig! Det är lite småtråkigt att vi ska vara borta över midsommar, men men. Sånt är livet. Ett midsommarfirande mer eller mindre med min familj spelar ingen roll.

Det känns lite tråkigt att när jag äntligen fått tillbaka lusten för att blogga så försvinner internet ur sikte!!
Eller?!
Snart ska jag hem och äta med min mormor. Innan dess ska jag försöka vara duktig och hänga upp en tvätt, om jag bara hittar det andra förbannade tvättstället...!

Det känns segt att jag kommer få ställa klockan på 05.00 imorgon. Bajs!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Saknar dig, kom hem! :)

2010-06-24 @ 18:23:00
URL: http://eonamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0