Säger som Embla, jag drunknar i plugg.



Jag hatar Naturkunskap.

Hatahatahata. Det måste på riktigt vara djävulens påfund eller något. Sen kom jag på att jag inte tror på djävulen...

Iallafall, jag har suttit och pluggat ännu mer om nervsystemet idag. Jag tror mitt huvud kommer att sprängas snart. Haha, mamma sa precis till mig att jag inte hade tillstånd att plugga mer idag. Dels för att jag tydligen inte lär mig någonting då och för att jag gnällde så mycket.

Vet ni vad?

Jag saknar min kusin! (det är flickan på bilden). Gud, jag hade brunt hår där. Innan min nystart som redhead. Nu när allt gått åt helvette igen kanske jag ska bli blondin?

Nja...det var en dålig idé...


Kommentarer
Postat av: Josefine

PHILIPPA<3

2010-03-18 @ 23:22:17
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0