Typiskt mig.



Jag känner att jag börjar bli lite dålig på det här.
Men när man sitter här och ser markören blinka framför sig står det alltid helt stilla i huvudet. Samtidigt som jag vill skriva något jag vill att ni ska läsa vill jag inte packa på er den mest ointressanta skit i världen.
...vad gör jag nu då?
Jag tror jag ska göra en ny kategiri på bloggen som heter typ:
"Diana har otur"

För olyckan har varit framme igen.
Eftersom att min mobil för tillfället inte är närvarande på gotland använder jag min pappas telefon. Igår skulle jag ta ut sim-kortet och sätta in det i min 3310 mobil och tror ni inte att jag tar sönder min pappas telefon då? -.-
Hela knappsatsen ramlade av och jag visste inte riktigt hur jag skulle få på den...men SCCHHHH!

Det är en hemlighet....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0