Bröderna Lejonhjärta.

Jag vaknade imorse av att jag fick ett sms, väldigt ovanligt för att vara jag. Jag läste raderna, men orkade inte svara så jag lägger mig ned igen ocg försöker somna om. Tvn ute i vardagsrummet står på som vanligt, även fast att ingen kollar. Och när jag ligger där hör något jag känner igen.
Japp, Börderna Lejonhjärta! Jag kastar mig upp ur sängen och blir sådär ur i huvudet som man brukar bli om man reser sig upp för fort.

Gud vad jag älskar den filmen, den är så fin! Tack Astrid Lindgren för att du skrev den sagan.

Jag hoppas verkligen att det finns ett Nangiala, det skulle vara så tråkigt om allt bara blev svart när man dog.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0