Bullboden.

Efter skolan åkte jag, Ville, Gustaf, Emma, Amanda, David, Nina och Saga ut till Klintehamn som ligger 33km utanför stan för att fika på Bullboden! Det var väl trevligt, men vi gick ganska snabbt. Då var det ännu 50min kvar tills bussen skulle komma, så vi köpte godis och satte oss precis vid vägen på en typ pingvinstaty och snackade. Efter ett tag kom då bussen igen, så vi sprang till buss stationen för att hinna med den. Det hade ju varit lite surt om vi skulle få vänta ännu längre på att få komma in i stan.

Om en halvtimma ska jag träffa David, vi ska ner på crêperiet och äta eftersom att han har ett pressentkort på två creps och två latté där. Super mysigt, nästan som en bästa vänner date, haha.
Det är för ljust ute för att ta ett kort (eftersom att den enda kamera jag har för tillfället är en webcam) så det lägger jag väl ut ikväll eller nåt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0