Död?

Det känns iallafall som det...kroppen värker något fruktansvärt och jag måste plugga till ett förhör om Franska revolutionen imorgon. Dock borde jag sova, kanske sov som max i 6 timmar i natt. Men humöret är det inget fel på! Jag har märkt att man blir på mycket bättre humör när man är ute hela dagen. Eller jag blir det iallafall.

Nåja, jobbigt eller ej! Imorgon går vi fem timmar i skolan och sen är det påsklov! Då ska jag sova! Juste, jag var ju på hälsokontroll idag. Fick reda på att jag är 156cm lång, jag jag kommer inte växa mer! €[(?¤%&/)&¤/&¤))#(/%¤`! Jag vill inte vara sååå kort!
Matteprovet gick för övrigt hyffsat bra. Jag skulle väl anta att jag får typ G+, men jag håller tummarna på VG ändå! För att vara osäker på kapitlet är jag ändå nöjd. Ingen idé att gå omkring och skrika att jag kommer få IG, för det vet jag att jag inte kommer få (haha, kul det skulle vara om jag fick det nu!).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0