Dumma tankar.

Skulle egentligen varit på pax nu, men jag känner att jag inte orkar. Arbetsdagen gick bra trots allt, men det var lite ont om saker att göra, så för att inte tänka sysselsatte jag mig med smågrejer som egentligen inte behövde fixas. Dessutom fick jag en medarbetare, och i det lilla caféet får vi slåss om sysslor.

Efter att jag jobbat klart gick jag ner till strandpromenaden och satte mig på stenstranden och kastade sten med lurarna inpluggade i öronen. Då kunde jag tänka fritt utan att vara rädd för att någon skulle se mig gråta. David kom lite senare, han kan intyga att jag grät krokodiltårar!

Hur som helst, nu sitter jag här och ska försöka sysselsätta mig igen. Plugg nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0