Español.

Es lunes! Yo es dormido y me dule en mi cabeza.

Skit samma, jag orkar faktiskt inte med spanska just nu. Ärligt talat har jag ingen aning om ifall att det jag skrev är rätt eller fel. Men som sagt, jag är trött och har ont i huvudet. Väldigt ont i huvudet, men det är en kort dag i skolan, så det är lika bra att gå. Jag sitter bredvid lydiga Amanda i datasalen som jobbar på med de spanska orden vi egentligen ska hålla på med. Kanske jag ska göra det också, men det är så tråååkigt!

Förresten, mamma är dum mot mig. Hon säger att om inte jag slänger mina strumpbyxor får inte jag åka till Stockholm...jag menar, jag får väl ha på mig vad jag vill? Visst, hon säger att hon menar väl, men hur kan det hjälpa mig att inte ha mina favorit strumpbyxor? Jag fattar ingenting...

Nåja, back to work! Ciao.


Kommentarer
Postat av: Amanda

"Lydiga Amanda" yeah right,du ska bara veta vad jag egentligen gjorde. :P

2009-04-27 @ 18:55:42
URL: http://amandasollen.blogg.se/
Postat av: Saga

Soy, Diana, Soy ^^ Det ska vara ''Soy cansado y me duele en mi cabeza'' ^^



Stackars dig Diana :/ Vi ses i skolan. Du följer med till Roma va? :D

Vi pratas mer om det i skolan :)



Kram! <333

2009-04-28 @ 22:43:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0