Fredagkväll <3

Kunde inte koppla upp mig på internet igår, fan va segt...

Kvällen blev iallafall riktigt kul! Bästa Gotlands bandet "Friend of Harrys" spelade. Jag och Mimmi trängde oss längst fram så jag blev sprayad med vatten två gånger i ansiktet av sötaste gitarristen (jag faller ganska lätt för gitarrister märker jag) och av den helcoola sångaren. Jag fick en trummpinne i huvudet, som jag och Mimmi slet och drog i sedan, nu ligger den på MITT skrivbord! Sen slängde sig Kim (sångaren) ut i publiken. Det blev faktiskt roligare än vad jag hoppats på.

Efter det drog Mimmi och Tobbe ner till botaniska, och jag gick upp till pappa och var med i en biljardturnering med Shafie, vi vann två matcher! Jag som suger på biljard.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0