Hemkunskapsprov.


Plugga, plugga, plugga...

Det dumma stora hemkunskapsprovet som går på typ 40% av vårat slutbetyg närmar sig. Det är på torsdag, och jag kan nästan ingenting! Så nu blir det till att storplugga idag och när jag får tid över imorgon. Dumma stora, jobbiga prov. Dumma hög med papper som bara ligger omkring mig i väntan på att få bli lästa. Dumma, dumma dumma!

För övrigt har dagen varit ganska långtråkig. Och en satans huvudvärk har dunkat på. Näe, tisdagar är inte min "positiva" dag. Men det kanske märks?

Och förlåt för att jag har klagat om att jag får så lite kommentarer, det visade ju sig att det var min blogg det var fel på. Men nu är det fixat, så det är bara att kommentera på! Förlåt mig!


Kommentarer
Postat av: Josefine

Yeeeaa :)

duktig du är som fixade det !

suck för HK...

2009-04-21 @ 20:41:20
URL: http://josefineullberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0