Hemma igen.

Jag kom alltså hem för typ en halvtimma sedan. Som förväntat blev konfirmationen mycket roligare än vad man hade trott att det skulle bli, liksom hur kul är det att vara i kyrkan i elva timmar? Vi gjorde till exempel...vänta, det får inte jag säga! Maria säger att den som säger det till någon faller död ner, och jag vill ju inte dö riiiktigt än.

Jag känner förresten att jag verkligen inte kan skriva idag. Vet inte hur många gånger jag fått sudda för att fel bokstäver ploppar in lite överallt.

Nu tänker jag avslöja att på konfan finns det är så otroligt söt tjej som heter Freja. Hon har rött hår (färgat mörkrött, men ändå!), är lite kortare än jag, har ett ganska runt ansikte, tunna läppar och typ världens finaste ögon! För tillfället känner jag mig lite bisexuell xD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0