"Invalid" mamma.

Mamma fick ryggskott igår när hon var ute i stallet. Hon skulle lyfta ned ett hinder, och så knäppte det till lite. Dum som hon kan vara rider hon ändå!? Så idag är jag hennes slav/hjälpreda. När jag var nere på Hedbergs med Emma, Nina, David, Amanda, Kornelia och Saga ringer hon kanske 20min efter att vi kommit och "rycker ut mig" till stallet där jag var tvungen att hjälpa henne eftersom att hon inte kan lyfta.

Jaja, inte så mycket att göra åt. Det är bara att hjälpa till, stör inte mig så mycket iallafall. Utöver det har jag åkt moppe för första gången! Det gick faktiskt bra, jag åkte några varv runt kvarteret utan minsta bekymmer. Men sen ställde pappa upp något som skulle föreställa koner, och så blev det genast lite värre. Jag skulle åka mellan dom i en åtta och jag kan säga så mycket som att det slutade med att jag åkte in i min grannes hus...


Kommentarer
Postat av: Kornelia

haha lyckat med inåkning i grannens hus! Men kul att få åka i alla fall! :)<3

2009-04-25 @ 16:46:51
URL: http://korneliadunkels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0