Konfirmation.

Om 50 minuter börjar den elva timmar långa konfirmationsdagen i Visborgskyrkan. Det är tur att jag inte är ensam där, då skulle jag ha fått krupp. Men vem vet, det kanske blir roligare än vad man tror? Jag satsar på att ha en positiv inställning till detta istället för att klaga som dom flesta andra av mina konfa-kompisar gör.
Jag ska börja cykla ner mot Nina om typ 10 minuter. Vi brukar ha sånna problem att hitta, så det är bäst att man ger sig ut i stan med mycket tid på sig. En halvtimma passar perfekt!

Då vill jag bara passa på att säga GLAD PÅSK till er alla och att jag hoppas att påskkärringarna hade kul på Boda Borg igår!



Kommentarer
Postat av: Josefine

Tack Diana <3

GLAD PÅSK på dig med ! :D

2009-04-12 @ 10:49:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0