Låt den rätte komma in.

Stannade hemma idag när jag vaknade upp med världens huvudvärk, värre än den jag haft på spanskan igår. Jag tror att jag har sovit för lite på senaste tiden. Annat kan det ju inte bero på. Mest förvånad är jag nästan över att ingen från skolan ringde och väckte mig idag! Det gör dom alltid, haha.

Jag blir väldigt, väldigt rastlös när jag är hemma från skolan, så idag har jag suttit och läst min bok hela dagen. Eller ja, från tolv då jag faktiskt vaknade påriktigt. Boken heter "Låt den rätte komma in", som jag för övrigt såg på bio med David i typ november. Början var ganska långtråkig, men efter kanske 50 sidor i boken blir den väldigt bra.


Här är då boken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0