Leddjur.

Usch, det här är så supertråkigt! Jag kommer inte på någonting att skriva, och vi ska säkert vara klara med arbetet snart...men just nu orkar jag inte engagera mig i att forska om leddjur. Speciellt inte när huvudet snurrar och dunkar, blää. Jag vill sova!

Provet tror jag gick bra, jag glömde vad D-vitamin hade för inverkan på kroppen, men det är ju inte hela världen. Hoppas som sakt på höga betyg, eftersom detta går ut över slutbetyget i sommar. Ja, det går ut väldigt mycket över slutbetyget, så håll tummarna för mig och alla i min klass! Nu ska jag försöka skriva lite på min uppsats...

Kommentarer
Postat av: 16 år och ska bli mamma!

Ah jag fattar! ;P Hmm.. nae inte vad jag har märkt än så länge iallafall. :P.

2009-04-23 @ 14:05:36
URL: http://elinzollet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0