Lingården.

Eftersom att jag har konfa hela dagen imorgon åt jag och mina föräldrar påskmiddag ute på Lingården. Vi åt flamberad oxfilé, så vi fick se Gunilla (servetrisen) tända eld på våran mat, det var jätteroligt!
Det blev dyrt i slutändan, tror notan allt som allt gick på 1593:- och hur pappa har råd fattar jag inte. Men det är så sällan vi går ut, så det var ju värt det. 

För att skämma ut mig lite extra, bara för att jag inte fick följa med till Boda Borg klädde jag ut mig till påskkärring och gick så till Lingården, vilket är Gotlands typ finaste resturang. Se här såg jag ut:







Som vanligt fick jag ta alla korten med webcameran, men det går ju ändå! Jag tyckte att jag var en söt påskkärring, vad tycker ni? 

Kommentarer
Postat av: Josefine

SUPER SööööööööööööT<3<3<3

2009-04-11 @ 11:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0