Valborg.

Slutet på april vilket betyder Valborg! Idag kommer min syster ner till Gotland, ska lbi kul att träffas. Det var ju flera månader sedan sist. Trist att jag inte kunde följa med ut till Cinema Paradiso, Sagas biograf. Många av mina vänner skulle dit, och det är ANDRA gången jag inte kan följa med! Förra gången blev jag nämligen jättesjuk...men jag överlever väl.

Idag låg jag ute och solade också, meningen var att jag skulle läsa, men jag var för trött. Så jag la mig i den underbara solen jag njöt. Jag blev väldigt förvånad när jag kom in och såg att jag hade "bondbränna" där mina shorts varit! Det är faktiskt sant, jag ligger ute i kanske en halvtimme och får bondbränna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0