No-lektion.

Nu sitter jag i biblioteket i skolan och skriver på min uppsats om leddjur. Jag tänkte utmana mig själv och skriva om det enda djuret jag är elt livrädd för. Spindeln.

Jag får klicka ner rutan om vart annat eftersom att våran mensiga bibliotikarie springer förbi hela tiden, vi har egentligen inte lov att vara inne på internet om det inte gäller skoluppgifter. Men det orkar jag inte bry mig om just nu. Vi har suttit här inne i en timme och har fortfarande 40min kvar att arbeta. Trååkigt. Men sen är det ju påsklov, så det är värt det. Just nu skriver jag om skorpioner, jag sparar det värsta till sist.

Nu måste jag fortsätta jobba, mr.Mensig kommer döda mig om han ser att jag bloggar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0