NO.

Sista lektionen innan lunch, eller vi har klassråd också, men jag ränkar inte det som en lektion eftersom att den är typ 10minuter lång. Jag ska skriva om leddjur, igen. Men jag har glömt måldokumentet, igen...jag borde skriva ner det på datorn nästa gång. Eller bara ta med mig böckerna till lektionen.

Idag efter skolan ska jag gå på stan med Johanna i den desperata jakten på ett blått läppstift. Det är nämligen "blåa-dagen" i skolan, och även fast att ingen kommer gå omkring med blå kläder tänker jag vara töntig och göra det iallafall! Nåja, jag får hämta mittmåldokument och börja jobba.

P.S. Jag älskar David Lindvall. Han tyckte jag skulle skriva det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0