Ojj, vad gör jag uppe nu?

Jag ska till fotogalleriet om lite mindre än två timmar. Jag har inte så mycket kvar att göra förutom att äta frukost, men jag är egentligen inte så hungrig, så jag nöjer mig med en kopp te. Ska gå och fixa det om en liten stund.
Jag sov inte så mycket i natt. Jag vet faktiskt inte riktigt när jag somnade, men runt tre iallafall. Det sved så himla mycket i ögonen, ni vet. Så som det alltid gör efter att man har gråtit. Och jag som verkligen inte är en morgon människa går upp klockan halv 8 efter en sådan natt. Jag kommer somna fort ikväll.

Hur som helst, jag ska berätta vad det var som hände igår. Men inte nu. När jag känner att jag är redo för det. När jag känner mig meltalt stark igen. Vilket är långt ifrån hur jag känner nu.


Mamma gjorde en inbakadfläta på mig nyss. Bästa hon har gjort tror jag.


Tummen upp för den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0