Påsk.

Dagens planer blir väl konfan vid klockan fem. Det är bara två timmar, så det kommer inte bli så jobbigt. På påskafton däremot ska vi vara där från klockan 14.00 - 01.00, det är lite värre, vad ska vi göra i elva timmar liksom? Dock är det en gemensam konfirmander dag, vilket betyder att massa roliga människor från Visborgskyrkan kommer att vara där. Det får mig genast att bli gladare.

Asså visst att man vill vara hemma och fira påsken med sin familj, men jag har inga syskon hemma och mina föräldrar är allmänt tråkiga av vissa skäl jag inte tänker nämna. Så för mig spelar det inte så stor roll. Vi får väl ha påskmiddag en dag tidigare eller något? Sommarlovet är jag där emot riktigt sur över. En hel MÅNAD går åt till detta då. En månad av sommarlovet, då ska man ju ha kul -.-

Jag får se till att använda resterna av mitt sommarlov till galenskaper, det är min slutsats i detta meningslösa inlägg.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0