Ren lathet & spöken.

Egentligen är jag supertrött och borde sova, men som vanligt har jag ingen lust. Jag är som ni kanske förstår en nattmänniska och tycker att tidiga mornar är typ det värsta som finns, men det är bara att leva sig igenom! Fredrikas "säng" från när hon sov här igår ligger fortfarande på mitt golv, men jag gör ingen ansats till att plocka bort den...den försvinner inom tid.

Ojj, klockan är 22.22, önska er något fort!

Ja, eller jag gjorde iallafall. Imorgon ska vi se på en film om bermudatriangeln på elevensval. Jag tycker allt sånt här övernaturligt är jättehäftigt, så det ska bli kul. På Clematis förresten där vi var igår med eldkursen spökar det. Hur mycket man än tvättar bort allt smuts som blir i taket och på väggarna sitter det alltid handavtryck på väggarna. På ett ställe är det till och med rivmärken, precis bredvid en fackla. Det är lite läskigt. Bör nämna att krogen är byggd på medeltiden, det är därför.

Nåja, kanske ska göra ett försök till att sova iallafall?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0