Rockkarusellen.

Sista dagen på praoen idag, sorgligt faktiskt. Det var riktigt kul att praoa där, men jag blev lovad en gratis fika för mig och några vänner/famailj. Jag gjorde förresten supergoda mandelmums idag också! Jag fick jättemycket komplemanger av både personal och av gästerna. Det var kul. Men som sagt, det var trist att det var så pass kort tid.

Ikväll ska jag kolla rockkarusellen nere på Borgen med Mimmi och Tobbe. Det blir säkert kul, det är alltid kul att vara med Mimmi! Och Tobbe ska också bli kul att träffa, så som min lilla kåtbock snackar om honom. Haha.

Anyway, ni får ha en underbar fredagskväll kära läsare, och bli bättre på att kommentera! Ni har tappat det lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0