Som en jävla isklump.

Jag var ute med lite folk och firade Sagas födelsedag. Hon fyller faktiskt 14år idag, GRATTIS TILL NYBLIVEN FJORTIS (fast du är ingen fjortis)! Vi var ute från 19.15 och det blev bara kallare och kallare. Tillslut stod vi i Almedalen och jag kunde knappt känna mina fötter för att dom var så frusna.

David började jaga mig för att jag hade sagt något dumt, jag tog några steg och kände att jag inte kunde springa längre, det gjorde så himla ont i fötterna! Så jag saktade av, och David fällde mig till marken i det blöta gräset. Jag kan säga så mycket jag jag trodde att jag skulle börja gråta för att kylan gjorde så ont. Ojj, va poetiskt det blev nu.

Aja, som sagt: GRATTIS TILL SAGA!


Älskar den här bilden, förlåt att jag tog den av dig Saga ^^<3

Kommentarer
Postat av: Jennie [ Foto & Min Sjukdom ]

bilden va ju jättefin så hon lär ju inte bli arg =)

2009-04-13 @ 11:20:06
URL: http://ladyjenny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0