Sommarvärme.

Solen har legat på idag på ön, därför skickade jag iväg ett sms till David runt 11 och frågade om han ville hänga med mig till glassbaren. Det ville han, och efter att vi köpt glass, idag smakerna äppelpaj och cheesecake passion, gick vi till almedalen och vidare till strandpromenaden för att se hur mycket skräp vi lämnade efter oss igår. Det var inte så mycket, vi hade plockat undan det mesta, men grillen stod kvar ute på stenen i vattnet och det blodiga pappret från när David fick näsblod satt fortfarande kvar på trädstammen.

Runt tre tiden träffade vi Saga och Nina, och vi gick ner till café Amalia och fikade, sedan stände dom så vi gick runt i Visby och nu sitter jag hemma. Ska tydligen ut och äta med farsan sen.

Nu börjar solen gå ner...nu blev jag deprimerad...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0