Stand up for your right.

Okej, jag har ingen aning om vad jag ska skriva, men jag är uttråkad så jag får väl hitta på något!

Idag har jag varit i skolan, ridit, varit på PAX, städat mitt rum och pluggat matte. Jag hår hålla tummarna på att provet imorgon går bra, jag som faktiskt inte kan någonting av precent och bråk, nej! Matte har aldrig varit min starka sida. Egentligen borde jag sova, mina ögon svider och kroppen är, som sagt, helt död. Men jag orkar inte! Eller, vill inte kanske är rätt ord.

Imorgon kommer David till skolan igen by the way! Jag tror Ninnie har saknat honom, men inte lika mycker som jag! Hahah, smack that Ninnie! Jag tror, bara tror! Att jag är övertrött...är ju faktiskt lite halv sjuk också. Se va mycket man kan få ihop fastän man inte har en aning om vad man ska skriva om! Inte så intressant kanske, men det är en annan femma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0