Tankspridd.

Jag mellanlandar hemma i någon timme och om 25min ska jag dra igen. Man kan ju inte direkt säga att jag sitter still på lovet! För övrigt har jag ganska tråkigt, jag ser på vänner och spillde precis salsa sås på min vita tröja, så jag måste byta innan jag drar också...typiskt.

Idag har jag iallafall sprungit ute på piren, jag måste ju säga att tokigheterna håller tankarna i schack. Kvällarna är lite jobbigare. Kunde inte sova igår natt. Satt och kollade igenom gamla konversationsloggar sen i höstas. Kunde inte hindra tårarna från att rinna...till exempel läste jag detta från i oktober:

"jag gillar verkligen dig...in a matter of fact...jag tror jag älskar dig...men samtidigt bor du på gotland.. i stort sett alla odds talar mot oss...duvet när jag sa igår eller när det var att jag var deprimerad...det var det här jag tänkte på då...är det värt att drömma?...alla tankar bara snurrar omkring men slutar alltid i "jag älskar henne".

Det är ungefär det jag sitter och funderar på om nätterna nu för tiden. Men jag säger likadant "alla tankar bara snurrar omkring men slutar alltid i 'jag älskar honom'.". Jävla skit ö...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0