Uppe med tuppen.

Skolan börjar om trekvart, jag kan ju inte säga att jag är speciellt lycklig över att få gå upp klockan 06:00 igen. Men nu är det en och en halv vecka till valbord, då är vi lediga någon dag, sen är det maj och då, mina vänner, är det bara en månad kvar till skolavslutningen! Ja, en månad och några dagar, men det går fort. Sen är det ju kristihimmel färds-dagen och säkerligen massa studiedagar. Så nu är inte sommaren långt borta!

Ååhh, man blir verkligen glad av arr skriva sådär! Hur som helst, jag tog mig just en titt i mitt rum, och jag tror att jag måste plocka ut lite disk och kanske bädda min säng. Kan väl underlätta för mamma lite, jag har ändå inget vettigt att göra förän om tjugo minuter.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0