En ordinär söndag.

Dagen har varit rätt på händelselös...vaknade sisådär vid halv tio, ovanligt tidigt för att vara mig, men jag har mina anledningar! Sen låg jag typ och slöade till tolv och sedan bar det ut till stallet. Mamma har ju fortfarande problem med sin rygg så jag är hennes lilla slav (som Nattas mamma så fint kallade mig) där ute. Jag tränade distans och fy tusan vad det gick fort! Han måste ha lika mycket vårkänslor som jag har.

Jag pratade med mamma om Stockholm i bilen påväg ut, och förvånansvärt nog blev hon inte irriterad! Jag kanske kommer upp utan att behöva tjata öronen av mina föräldrar denna gång. Hoppas hoppas.

Avslutningsvis tänkte jag bara raspa ur mig att jag inte har några pengar på min mobil och det är väldigt frustrerande... -.-


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0