Eld.

Eldkursen var super rolig! Vi fick lära oss att göra massa coola trick med "eldbollar och eldpinnar", som jag tänker kalla dom i brist på andra ord. Sen lärde vi oss att flytta elden från en fackla till en annan genom att flytta lågan med händerna...okej det är svårt att förklara, men handen tog eld en liten stund, då är det lättare att förstå xD

Sen skapade jag och Kornelia en korografi där vi har en liten "eldfight", okej sånt här går verkligen inte attg förklara! Imorgon är hemkunskapsprovet, önska mig lycka till!

Här är förresten en bra låt av Ida-Maria, om jag får skryta lite är det faktiskt en bra vän till min syster.


Stella - Ida-Maria

Kommentarer
Postat av: Kornelia

vi får filma nästa gång så alla kan förstå ;) <3

2009-04-23 @ 06:41:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0