Almedalsmys<3

Igår var jag nere i Almedalen och myste tillsammans med...ehh, ja. Ingen nämnd, ingen glömd! Vi var nämligen ganska många. Men dom flesta från Tallnäs var där, superkul att träffa dom igen! Fina Johanna var också där! Gud va jag saknat hennes sjuka humor! xD

Josefine övertalade Embla att hon skulle sitta still och låtsas att hon var gamla mormor eftersom att hon var sjuk, liskom jag. Haha, jag behövde dock inte vara mormor vilket gjorde att jag blev lite sjukare idag.



 

 


Åhh, juste. Jonna åt gräs ja. Det var iallafall en väldigt mysig kväll!

Kommentarer
Postat av: malin

hahahaha, hon måste ätit gräs efter att jag gått, annars missade jag det verkligen helt :P

2009-08-23 @ 21:54:22
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/
Postat av: Jonna

jag kan äta gräs en annan gång om du vill Mailn, det var verkligen en delikatess!!!

Tack för en super mysig kväll :) <3

2009-08-25 @ 13:44:04
URL: http://jonnaagotvik.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0