Dagbok.

Ojj, idag har det varit en händelserik dag kan man säga! Jag vaknade runt si sådär 11 och hoppade upp ur sängen, pigg konstigt nog? Gick sedan ner på marknaden och köpte två läderarmband som jag så länge letat efter. Sen var det dags för tornéspel så jag gick hem till Josefine och tillsammans med Kornelia traskade vi till Clematis för att hämta mina styltor.

Vi uppträdde och det gick faktiskt rätt bra. Jag gick dock så fort vi slutat för jag skulle träffa "den svarthåriga". Det var trevligt, har inte sett honom på flera månader, men det fanns ju dock lite blandade känslor där också...

Han skulle dra efter en kort stund, så jag gick och grillade med Embla och Olivia som kom på en ny delikatess! Cornfilé med marsmellows! Mumsigt får jag säga. Efter en tag kom även Marcus, och under tiden vi var där droppade även Kornelia, Sofia, Linnéa och Josefine in. Vi hade jätteroligt och allting slutade på Donken innan alla skulle hem!

Ojj, vilken lång text det blev!

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0