Dagbok.

Idag hade pax ett uppträdande i Drottens ruin, det blev lite kaos bara...min partner var icke närvarande och musiken hakade sig, folk glömde vad som skulle göra osv. Men någon gång måste ju det inträffa också, eller hur?

Iallafall, efter uppträdandet träffade jag Johanna, Thim, Oskar och Jonas! Det var typ evigheter sen, så det var kul att ses. Vi kollade på Patrask och jag och Johanna var med i en långdans. Man skulle dansa i par och sen blev det till en lång orm som ringlade in sig i en "bulle". Så efter dansen blev vi jätte sugna på bullar, och det är klart vi skulle ha bullar!

Mot kvällen träffade jag Marcus också. Lika trevligt som alltid!



Juste, jag fick frukost på sängen av mamma idag också! Jätte gulligt!

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0