En dag med 9H.

Trots att jag var krasslig hoppade jag upp ur sängen imorse. Det är ju bara andra dagen i skolan, då kan man ju inte sjukanmäla sig? Vi skulle ändå vara nere på norderstrand idag. Jag mötte iallafall Amanda, Nina, Kornelia, Emma och Josefine och vi gick tillsammans neråt mot stranden. Kornelia var också förkyld, så när vi kom ner fick vi sitta lite halvt i karantän för att inte smitta någon annan, på order av våran lärare faktiskt.

Timmarna gick, och vi blev uppdelade i grupper där vi skulle leta upp levande saker i vattnet som vi skulle fånga in och rita av. Vilken första uppgift i skolan va?
Eftersom att jag var sjuk skickade jag ut killarna i det kalla vattnet. Haha, dom var tappra och klagade nästan ingenting, med ett undantag förstås.



 



Jag och Kornelia blev ju då hemskickade efter lunch..."Ni ska väl inte ligga sjuka hela helgen?". Så nu sitter jag invirad i mitt täcke och lyssnar på musik!

P.S. Vissa av djuren vi hittade var faktiskt riktigt äckliga :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0