Invigning.

Idag började då den omtalade medeltidsveckan! Invigningen började med ett litet skådespel och en parad där pax gick sist ledet! Nåja, jag syntes iallafall uppe på dom gigantiska styltorna! Vi fick ställa upp för många fotograferingar också och vart man än gick hörde man "kolla va långa ben dom har" - eller något annat i den stilen.

Iallafall så uppträdde vi i drottens ruin och på jungfruspelet som planerat och invigningsdagen avslutades med att alla gycklargrupper uppträdde i skymningen på scenen. Det var jätte mysigt faktiskt! Patrask, Trix, Leer och Jauvet var där. Och vi såklart!

Marcus har min kamera, så har inte kunna tagit några bilder idag...fy nu kommer jag ihåg hur det känns att vara "invalig" utan bloggbilder...

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag tycker att ni var jätte duktiga små kryp i alla fall :)

2009-08-04 @ 18:51:41
URL: http://eonamaria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0