Johanna ♥

Idag spenderades dagen med Johanna! En mycket trevlig dag må jag säga, jag har knappt träffat henne på hela sommaren så jag har saknat henne en del. Vi gick på en fotorunda eftersom att jag fått Johanna att gå med på att leka modell! Vi gick till ett "vattenfall" där vi tog massor med fina bilder och sen bar det upp i ett träd som skönheten själv ramlade ner från, haha!

Vi gick vidare utan någon större lycka med fotoställen, men tillsist skickade Johanna ut mig till en sten ute i vattnet där hon tog massa bilder. Senare gick vi hem till henne eftersom att vi blev helt slut av allt vandrande. Där såg vi på favorit filmen Tjenare Kungen och te till det så klart!

 
Eftersom att vi fotade med Johannas kamera har jag inte så mycket att visa upp, men det kommer kära läsare!


 

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mysmys ♥

2009-08-08 @ 11:35:26
URL: http://eonamaria.blogg.se/
Postat av: Thim

Haha, det verkar som att ni hade underbart kul. Synd att jag skulle till Eksta, annars hade jag gärna sett Tjenare Kungen med er, (a) :)



2009-08-08 @ 16:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0