Lite allmänt "snack".

Nu känns det verkligen som att dagarna bara rinner iväg! Sommaren är ju för tusan snart slut! Ojojoj, och imorgon börjar medeltidsveckan. Undrar hur alla uppträdanden kommer att gå. Det blir säkert något fel på invigningen, men det blir det ju typ alltid.

Hur som helst! Efter inte många timmars sömn var det dags för träningen av Jungfruspelet som äger rum imorgon. Det är det lite senare idag också, och jag vet inte hur jag ska göra med min dumma rygg som vägrar bli bra...
Har ju sträckt den, vet inte om jag berättade det?

Hmm, det kan bli knepigt...en annan sak som kan bli knepig är att om två dagar kommer den dumma killen jag tycker om till ön, men jag vet inte ens om han vill träffa mig..."jag måste leva ett liv här"-blablabla...hur hade han tänkt att jag ska kunna sluta tänka på honom?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0