Hallå!

Nu har inte jag bloggat på ett par dagar! Kvällsföreställningen i lördags blev faktiskt lyckad och efteråt trippade jag, Embla, Olivia och Marcus upp på höga höjder (snor ditt uttryck Embla ^^).

   
  




Dagen efter var det avslutning på medeltidsveckan, och vi hade ett uppträdande i drottens ruin. Vi fick godis efter uppträdandet och sen gick jag och fikade med Marcus. Senare på kvällen var det ett gästabud på torget som jag flydde från efter två timmar. Då skulle jag träffa min kusin och hans vänner innan dom åkte tillbaka till fastlandet.

Det var riktigt mysigt, men tillslut bar det av mot terminalen och jag kramade alla "hejdå". Sen bar det av hemåt.

 
Patric & Erik, eller Snatte & Lilly om man nu vill det.

Johanna & Johnny ELLER Blondinsåfin & JB.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0