It's been a while, but I can still remember just the way you taste.

Förvirrad. Tankspridd. Borta.

Gamla sår rivs åter upp i ett allt för skadat hjärta. Tankarna förflyttas tillbaka i tiden till en plats där jag inte borde befinna mig. Det tog så lång tid att glömma. Att reparera och förstå.
Kylan förvandlar tårarna till iskristaller på mina kinder och den verklighet jag lever i blir till den dröm jag så länge strävat efter. Men i den drömmen finns ingenting att hämta, ingenting jag vill ha. Jag vill leva i min verklighet. Lägga alla drömmar långt in under sängen. Sluta tänka på dom.

Welcome to the real life. It sucks, you gonna love it.


Kommentarer
Postat av: malin

finns för dig <3

2009-12-01 @ 17:58:25
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0