Prinsessa!



Prinsesskalas!

Jättefin kväll hos Malin! Vi åt jättegod mat, skrek oss hesa på SingStar och såg på A Cinderella Story. Sen vet jag ju dock inte vad som hände efter att jag gick. Dock har jag inga bilder eftersom att jag tydligen glömde min kamera hos Malin. Tack för kvällen Malin!

Hörreni!

Imorgon är det ju nyårsafton!! Jag är taggad! Dagens fråga kom och frågade mig vad jag hade för planer med att inviga det nya året. Dom frågade om vi skulle ut på något "galaj" och då svarade jag och Embla nej. Fotografen tyckte att Embla lät besviken xD


Kommentarer
Postat av: malin

Tack själv älskling <3

2009-12-31 @ 20:13:05
URL: http://teddyochfreddy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0